2024 Yılı "YAZ OKULU PROGRAMI" Başlıyor...

yaz okulu

Ders İçeriklerimiz...

Spor Saati:

Jimnastik, basketbol faaliyetleri ile her güne zinde ve sağlıkla başlıyoruz.

Kodlama / Python:

Oyunlar ile programlama öğrenip, Python ile profesyonel programlama dünyasına adım atıyoruz.

Matematik / Soru Çözümü

Dönem içerisinde yer alan konuları tekrar edip bol bol soru çözüyoruz...

Web Tasarım:

Web dünyasına adım atıyoruz. Tasarımın her dalında olduğu gibi web tasarımı içinde de belirli ana hatlar oluşturularak çalışmalarımızı gerçekleştiriyoruz.

Akıl Oyunları:

Hem eğleniyoruz, hem farklı akıl oyunlarının nasıl oynandığını öğrenerek beyin jimnastiği yapıyoruz.

İngilizce:

Temel konularda çocuklarımızın İngilizce'yi konuşarak kendilerini rahatlıkla ifade edebilmelerini amaçlıyoruz…

Robotik:

Öğrencilerimizin sistematik düşünmesini sağlayarak makinaların çalışma mantığını ve mekanik kavramasını anlamaya yardımcı oluyoruz.

Elektronik Projeler:

Bu dersin kapsamında kazanılan elektronik becerisi ile çocuklarımızın kendi teknolojik ürünlerini geliştirmelerini ve sensörler, kablolar vb. cihazlar yardımıyla bu ürünleri ortaya koymalarını amaçlamaktayız.

Maker Atölyesi:

Maker, Teknoloji ile “kendin yap” kültürünün birleşmesinden oluşan ve dünyada hızla yayılan bir akımdır.Maker sıfırdan hiç olmayan bir şeyi hayal edip üretebilir. Sensörlerle çalışan sistemlerde kurgulayabilir, evde yokken yerine bakacak bir robatta. Bazen hepimizin ihtiyacı olan ama hiç aklımıza gelmemiş basit bir düzenek üretir...

3 Boyutlu tasarım:

Hayallerimizdeki tasarımları 3 boyutlu olarak modelleriyoruz ve 3d printerdan çıktılarını alıyoruz...

VR gözlük ile uzay yolculuğu:

VR gözlükler ile gerçekten uzaydaymış gibi galaksiler arası yolculuğa çıkıyoruz...

Global Sınıf Yaz okulu programı, çocuklarımızın yaz tatillerinin çok yönlü olarak değerlendirilmesini amaçlar. Akademik eğitimin yanı sıra sanatsal çalışmalar, fiziksel eğitim ve etkinliklerle bütüncül ve kaliteli bir yaz programı tasarlanmıştır.
4 haftalık dönemler şeklinde gerçekleştirelecek yaz okulu programımız, hafta içi her gün 09:00-16:30 saatleri arasını kapsayacaktır.Sabah 08:00'den akşam 18:30'a kadar nöbetçi öğretmenlerimiz çocuklarımıza eşlik edecektir. Programa kahvaltı, öğle yemeği ve ikindi kahvaltısı dahildir.
Sınıflar maksimum 8 kişilik olacak ve tüm hijyen önlemleri alınarak sosyal mesafe kurallarına uyulacaktır.
Sınav için değil, konuşabilmek için İngilizce konuşma saatleri...Dönem içindeki konuların tekrarı ve bol soru çözümü ile matematik dersleri...
Bedensel, sanatsal gelişim ve eğlenerek vakit geçirebilmek için müzik,ve jimnastik dersleri.

Yaz Okulu Takvimi

En az 2 hafta olacak şekilde katılım sağlanabilir
Başlangıç: 24 Haziran 2024 - 6 Eylül 2024

Örnek Ders Planı

Pazartesi Salı Çarşamba PerşembeCuma
09:00/09:30Kahvaltı Kahvaltı Kahvaltı Kahvaltı Kahvaltı
09:30/10:00 Spor Saati Spor Saati Spor SaatiSpor SaatiSpor Saati
10:00/11:00 Kodlama / Python Kodlama / Python Kodlama / Python Kodlama / Python Kodlama / Python
11:00/12:00 VR gözlük ile uzay yolculuğu VR gözlük ile uzay yolculuğu Elektronik Projeler Elektronik Projeler Elektronik Projeler
12:00/12:30 Öğle Yemeği Öğle Yemeği Öğle YemeğiÖğle YemeğiÖğle Yemeği
12:30/13:00 Kitap Okuma Kitap Okuma Kitap Okuma Kitap Okuma Kitap Okuma
13:00/14:00 Matematik / Soru Çözümü Matematik / Soru Çözümü Zeka Oyunları Maker Atölyesi Zeka Oyunları
14:00/15:00 3 boyutlu tasarım Robotik Maker Atölyesi 3 boyutlu tasarım Robotik
15:00/15:30 İkindi Yemeği İkindi Yemeği İkindi Yemeği İkindi Yemeği İkindi Yemeği
15:30/16:30 İngilizce İngilizceİngilizceİngilizceİngilizce
16:30/17:30 Serbest ZamanSerbest Zaman Serbest ZamanSerbest ZamanSerbest Zaman

*Ders saatleri yaş grubuna göre farklılık gösterebilir.

*Yarım günlük katılım sağlanabilir.

Yaz Okulu Programı

Yüksek seviyeli eğitimci profili

Sektör ve akademik tecrübe sahibi Odtülü eğitmenler...

Kampüs bünyesinde hazırlanan 3 öğün yemek

Sabah kahvaltısı, öğle yemeği ve ikindi kahvaltısı

Düşük sınıf mevcudu, birebir ilgi

Maksimum 10 kişilik ve yaş farkı 2'yi geçmeyen sınıflar.

Teknoloji tabanlı ve programlama temelli dersler

Gelişen teknoloji ve trendlere uygun olarak sürekli güncellenen eğitim içerikleri...

Merkezi ve geniş eğitim alanı

Ümitköyün girişinde merkezi eğitim lokasyonu. Derslere göre özel dizayn edilmiş sınıflar.

Çoklu zeka kuramını destekleyici sanat ve spor dersleri

Akademi, sanat ve eğlenceyi bir araya getiren eğitim programı