2021 yılı "Yaz Okulu Programı" başlıyor...

Online yaz okulu seçeneği için lütfen tıklayınız

yaz okulu

Ders İçeriklerimiz...

Spor Saati:

Sertifikalı eğitmenlerimiz ile jimnastik, basketbol faaliyetleri ile her güne zinde ve sağlıkla başlıyoruz.

Kodlama / Python:

Oyunlar ile programlama öğrenip, Python ile profesyonel programlama dünyasına adım atıyoruz.

Matematik / Soru Çözümü

Dönem içerisinde yer alan konuları tekrar edip bol bol soru çözüyoruz...

Web Tasarım:

Web dünyasına adım atıyoruz. Tasarımın her dalında olduğu gibi web tasarımı içinde de belirli ana hatlar oluşturularak çalışmalarımızı gerçekleştiriyoruz.

Müzik:

Hem eğleniyoruz, hem enstrüman çalmayı öğrenerek müziğin büyülü dünyasına adım atıyoruz...

İngilizce:

Temel konularda çocuklarımızın İngilizce'yi konuşarak kendilerini rahatlıkla ifade edebilmelerini amaçlıyoruz…

Robotik:

Öğrencilerimizin sistematik düşünmesini sağlayarak makinaların çalışma mantığını ve mekanik kavramasını anlamaya yardımcı oluyoruz.

Elektronik Projeler:

Bu dersin kapsamında kazanılan elektronik becerisi ile çocuklarımızın kendi teknolojik ürünlerini geliştirmelerini ve sensörler, kablolar vb. cihazlar yardımıyla bu ürünleri ortaya koymalarını amaçlamaktayız.

Maker Atölyesi:

Maker, Teknoloji ile “kendin yap” kültürünün birleşmesinden oluşan ve dünyada hızla yayılan bir akımdır.Maker sıfırdan hiç olmayan bir şeyi hayal edip üretebilir. Sensörlerle çalışan sistemlerde kurgulayabilir, evde yokken yerine bakacak bir robatta. Bazen hepimizin ihtiyacı olan ama hiç aklımıza gelmemiş basit bir düzenek üretir...

Film Saati:

Eğitici animasyon ve belgeseller izleyerek öğrencilerimizin ufkunu geliştirmeyi hedefliyoruz.

Yaz Okulu Takvimi

1. Grup
Başlangıç: 5 Temmuz 2021 - Hafta içi her gün (Bayram tatili hariç net 4 hafta)

2. Grup
Başlangıç: 9 Ağustos 2021 - Hafta içi her gün / 4 hafta

Örnek Ders Planı

Pazartesi Salı Çarşamba PerşembeCuma
09:00/09:30Kahvaltı Kahvaltı Kahvaltı Kahvaltı Kahvaltı
09:30/10:30 Spor Saati Spor Saati Spor SaatiSpor SaatiSpor Saati
10:30/12:00 Kodlama / Python Elektronik Projeler Kodlama / Python Elektronik Projeler Maker Atölyesi
12:00/12:45 Öğle Yemeği Öğle Yemeği Öğle YemeğiÖğle YemeğiÖğle Yemeği
12:45/13:30 Matematik / Soru Çözümü Matematik / Soru Çözümü Kitap Okuma Matematik / Soru Çözümü Kitap Okuma
13:30/15:00 Web Tasarım Robotik Maker Atölyesi Web Tasarım Robotik
15:00/15:30 İkindi Yemeği İkindi Yemeği İkindi Yemeği İkindi Yemeği İkindi Yemeği
15:30/17:00 Müzik İngilizce Müzik Film Saati İngilizce
17:00/17:30 Serbest Zaman Serbest Zaman Serbest Zaman Serbest ZamanSerbest Zaman

*Ders saatleri yaş grubuna göre farklılık gösterebilir.

*Yarım günlük katılım sağlanabilir.

Yaz Okulu Programı

Yüksek seviyeli eğitimci profili

Sektör ve akademik tecrübe sahibi Odtülü eğitmenler...

Kampüs bünyesinde hazırlanan 3 öğün yemek

Sabah kahvaltısı, öğle yemeği ve ikindi kahvaltısı

Düşük sınıf mevcudu, birebir ilgi

Maksimum 10 kişilik ve yaş farkı 2'yi geçmeyen sınıflar.

Teknoloji tabanlı ve programlama temelli dersler

Gelişen teknoloji ve trendlere uygun olarak sürekli güncellenen eğitim içerikleri...

Merkezi ve geniş eğitim alanı

Ümitköyün girişinde merkezi eğitim lokasyonu. Derslere göre özel dizayn edilmiş sınıflar.

Çoklu zeka kuramını destekleyici sanat ve spor dersleri

Akademi, sanat ve eğlenceyi bir araya getiren eğitim programı